Sunday, November 28, 2010

cakap-cakap kosong edisi Disember 2010

Hai pembaca.
Dah lama tak cakap-cakap kosong dalam blog ni.
Asyik terlalu fokus kepada tutorial saje.Saya sangat sibuk kali ini.Kerja berlambak...selalu terlepas waktu makan.Dan kesihatan saya agak tidak memberangsangkan..Tapi rasanya bahasa saya didalam blog ni dah semakin maju.Yeah!!!Saya sangat hepiiiii!!!


Dan mmm..saya rasa jumlah pembaca kali ni dah meningkat kepada 600 lebih.Terima kasihllah kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ni.Saya akan cuba menaik taraf blog saya ni.
Terima kasih sekali lagi.




Sekarang saya dah ada hobi baru iaitu menjahit.Saya sekarang sedang cuba untuk menjahit sesuatu untuk orang tersayang.Harap-harap menjadi.Hohoho...

Juga kali ini saya sedang mendengar lagu-lagu daripada kumpulan Rock daripada Jepun iaitu OK ONE ROCK.Jika ada sesiapa yang berminat boleh cube try dengar disini.


No comments:

Post a Comment