Thursday, May 12, 2011

Cerita saya..

Baru pulang..Penat masih belum hilang tapi saya gagahkan juga untuk menulis pos ini.Terlalu lama saya meninggalkan blog ini tanpa sebarang pos baru.
Saya sangat sibuk dengan aktiviti pelajaran dan juga kerja.Begitu juga dengan hal-hal peribadi .Baru sahaja pulang dari outstation di luar negeri.Penat masih belum hilang.Tersangat sibuk dengan permulaan semester baru .
Itu dan ini perlu di baca dan pelajari sehingga timbul satu perasaan untuk membuat blog baru dan mengkhaskan untuk membantu rakan-rakan universiti yang lain di situ..Ye,mungkian saya akan lakukan.Hiap!! Masih lagi beremosi dan kurang tidur.Setiap kali pulang kerja,energi saya menurun 100%.Hanya mampu melihat laptop saya yang sudah diselaputi habuk dari jauh...
Sehingga tiba-tiba hari ini,saya rasa saya patut menulis sesuatu agar blog saya tidak 'MATI'.
............................................Malas~~~~~~.....
Mungkin agak lambat tapi "Selamat Hari IBU" ...mama..


Terima kasih kepada Cute-factor.com bagi avatar-avatar di atas.


Ditulis pada 11/5/2011 jam 7.30 p.m.
Background music: 6 month by Hey Monday

cerita apa sahaja.

No comments:

Post a Comment