Wednesday, February 2, 2011

Hujan.......

Hujan...
Air sungai sudah naik...Dan sekarang berada di rumah keluarga..

Apabila hujan,saya akan rasa kemalasan yang amat sangat..Dan nafsu makan saya bertambah.Perkara ini mungkin tidak berlaku jika berada di rumah saya .(Disini dapur penuh dengan makanan)

Langsung tak nampak matahari.Seharian saya bermalasan di sofa sambil menonton tv di rumah.


Tdo dikala hujan..Pergh!!!!


Agak risau jika esok saya tidak dapat pulang ke rumah kerana banjir.Rasa sangat malas  dan hanya mahu tengok tv.Tapi hari ini mesti poskan artikel2 yang telah saya tulis sebelum ini.Jangan malas!!!!

Betul-betul 
seperti saya 
yang kemalasan.



Oh ya.sebelum terlupa,Gong xi Fa Chai  kepada kesemua pembaca-pembaca yang menyambut perayaan ini.;)
P/s:Nak angpow!!Saya belum kawin lagi!!!

No comments:

Post a Comment